WEBINARY | Jak Robić, Gdzie i Czy To Kosztuje?
Streszczenie
Przygotowaliśmy dla Ciebie poradnik, w którym pokazujemy, jak rozpocząć przygodę z webinarami.
Dlaczego Webinary mają taką moc?
WEBINARY są znakomitym, bardzo popularnym narzędziem do marketingu w strefie online. Stosowane są w bardzo wielu dziedzinach i służą do osiągania różnych celów. Gdybyśmy mieli wymienić najważniejsze z nich, to wskazalibyśmy na pewno:
- budowę marki osobistej,
- budowę wizerunku eksperta,
- prezentację oferty usług bądź towarów,
- sprzedaż, zarówno bezpośrednią – poprzez wskazanie w webinarze określonego towaru lub usługi, jak i pośrednią – poprzez nakierowanie uwagi odbiorcy na potrzeby, które autor webinaru może zaspokoić.
Odpowiednio poprowadzony merytorycznie i technicznie webinar może więc skutkować wzrostem sprzedaży, choć często jest to wzrost w dłuższej perspektywie, na przykład po zakończeniu serii webinarów. Zbudowanie odpowiedniej atmosfery i wzbudzenie potrzeby posiadania u odbiorcy jest tu kluczowe.
O czym mówimy w poradniku:
- jaką strukturę powinien mieć webinar?
- jakie są najpopularniejsze platformy do prowadzenia webinarów?
- Jakie są koszty korzystania z tych platform?
- Jak zrobić webinar płatny, czyli taki, za który uczestnicy wnoszą opłatę za możliwość uczestnictwa?
- Jakie narzędzia pozwolą Ci prowadzić webinary za darmo, a więc bez ponoszenia opłat za platformę webinarową?
Zobacz poradnik wideo
Odnośniki dla Ciebie
Odnośniki do platform i programów, o których mówimy w poradniku:
- ClickMeeting: https://clickmeeting.com/pl
- LiveWebinar: https://www.livewebinar.com/
- BeLive: https://be.live/
- StreamYard: https://streamyard.com/
- OBS: https://obsproject.com/
- OBS VirtualCam https://obsproject.com/forum/resources/obs-virtualcam.949/