Umów się
na półgodzinną, bezpłatną konsultację

Tematyka konsultacji
Polityka prywatności

Kula ziemska

WEBINARY | Jak Robić, Gdzie i Czy To Kosztuje?

Streszczenie

Przygotowaliśmy dla Ciebie poradnik, w którym pokazujemy, jak rozpocząć przygodę z webinarami.

Dlaczego Webinary mają taką moc?

WEBINARY są znakomitym, bardzo popularnym narzędziem do marketingu w strefie online. Stosowane są w bardzo wielu dziedzinach i służą do osiągania różnych celów. Gdybyśmy mieli wymienić najważniejsze z nich, to wskazalibyśmy na pewno:

  • budowę marki osobistej,
  • budowę wizerunku eksperta,
  • prezentację oferty usług bądź towarów,
  • sprzedaż, zarówno bezpośrednią – poprzez wskazanie w webinarze określonego towaru lub usługi, jak i pośrednią – poprzez nakierowanie uwagi odbiorcy na potrzeby, które autor webinaru może zaspokoić.

Odpowiednio poprowadzony merytorycznie i technicznie webinar może więc skutkować wzrostem sprzedaży, choć często jest to wzrost w dłuższej perspektywie, na przykład po zakończeniu serii webinarów. Zbudowanie odpowiedniej atmosfery i wzbudzenie potrzeby posiadania u odbiorcy jest tu kluczowe.

O czym mówimy w poradniku:

  • jaką strukturę powinien mieć webinar?
  • jakie są najpopularniejsze platformy do prowadzenia webinarów?
  • Jakie są koszty korzystania z tych platform?
  • Jak zrobić webinar płatny, czyli taki, za który uczestnicy wnoszą opłatę za możliwość uczestnictwa?
  • Jakie narzędzia pozwolą Ci prowadzić webinary za darmo, a więc bez ponoszenia opłat za platformę webinarową?

Zobacz poradnik wideo

Odnośniki dla Ciebie

Odnośniki do platform i programów, o których mówimy w poradniku: