Kula ziemska

SZKOLENIA, SPOTKANIA, KONSULTACJE Online – Jak Robić, Gdzie i Czy To Kosztuje?

Streszczenie

Szkolenia, spotkania, konsultacje i lekcje w trybie online stały się naszą codziennością. Mogą nam pomóc prowadzić biznes, szczególnie wtedy, gdy inne metody stały się niedostępne.

Dlaczego działamy Online?

Wbrew pozorom, wcale nie chcę nawiązać do bieżącej sytuacji (maj 2020r.). Zdecydowanie bardziej zależy mi na wskazaniu ponadczasowych zalet działania online w biznesie. Wymienię tylko kilka z nich:

  • Wymagają mniej czasu, ponieważ odpada kwestia dojazdu. Zysk jest wprost proporcjonalny do odległości, jaka nas dzieli z innymi uczestnikami spotkania.
  • Pozwalają zebrać w jednym miejscu wiele osób, niezależnie od ich aktualnego miejsca pobytu.
  • Umożliwiają spotkanie z osobami, do których nie mamy możliwości inaczej dotrzeć – na przykład przebywają w innym kraju i koszt spotkania byłby nieproporcjonalnie wysoki w porównaniu do potencjalnych korzyści.
  • Ułatwiają prezentację naszej oferty, produktu, usługi – wystarczy, że umiemy się posłużyć kamerką internetową albo slajdami w prezentacji.
  • Pozwalają łatwo zarejestrować spotkanie (za zgodą uczestników), dzięki czemu mamy zapis treści rozmowy, ustaleń, pytań i odpowiedzi itp.

Aby jednak w pełni wykorzystać zalety spotkań / szkoleń / konsultacji online, musimy znać dostępne narzędzia i wiedzieć, jak się nimi posługiwać.

W jakiej branży sprawdzą się działania online?

Odpowiedź jest prosta: w każdej, w której zachodzi potrzeba spotkania z klientami / potencjalnymi klientami / partnerami biznesowymi / pracownikami / uczniami / studentami…

Ale żeby ułatwić Ci zadanie, wymienię kilka z dziedzin, w których wręcz nie wyobrażam sobie, aby nie stosować działań online:

  • szkolenia biznesowe, zawodowe, techniczne
  • doradztwo i konsultacje
  • marketing sieciowy
  • nauczanie szkolne i korepetycje
  • nauka języków
  • wsparcie techniczne
  • dietetyka
  • fitness, yoga itp.

Nie znalazłeś swojej branży na liście? Nic dziwnego, to nie jest katalog branż, a jedynie kilka wybranych przykładów. Dlatego powtórzę jeszcze raz pierwsze zdanie i podkreślę to, co najważniejsze:

Korzystaj z narzędzi online zawsze wtedy, gdy chcesz się spotkać z klientami / potencjalnymi klientami / partnerami biznesowymi / pracownikami / uczniami / studentami i innymi osobami, z którymi masz do czynienia w swojej dziedzinie.

Jakie narzędzia informatyczne mamy do dyspozycji?

Odpowiedź na to pytanie zależy od kilku czynników:

  • Z iloma uczestnikami chcemy się spotkać?
  • Jaka jest formuła spotkania? Czy jest to rozmowa, czy też jakaś forma prezentacji?
  • Czy głos będzie zabierać jedna lub powiedzmy kilka osób, a pozostali uczestnicy są słuchaczami? Czy też zakładamy, że każdy uczestnik ma prawo głodu?
  • Jeśli planujemy prezentację, to czy wystarczą nam do niej slajdy bądź inne formy graficzne? Czy tez będziemy prezentować coś przed kamerą, na przykład nasz ubiór, wygląd naszego ciała, układ ćwiczeń fizycznych itp.?
  • Jaki mamy budżet na narzędzia informatyczne?

Zobacz poradnik wideo

Odnośniki dla Ciebie

Odnośniki do platform, o których mówimy w poradniku:

Umów się na bezpłatną konsultację

  • W ciągu półgodzinnej rozmowy przyjrzymy się Twojej ofercie i przeanalizujemy Twoje dotychczasowe działania w internecie.​
  • Uświadomisz sobie, jakie są słabe i mocne strony Twoich działań sprzedażowych.​
  • Poznasz dalsze kroki, prowadzące do sukcesu.

Wybierz najlepsze szkolenie dla siebie

Albo po prostu skontaktuj się z nami