WEBINARY – Jak i gdzie prowadzić? | Warsztat indywidualny
2 456,00 zł z VAT
To starannie zaprojektowany 6 godzinny indywidualny warsztat online, podczas którego w zaplanowany i uporządkowany sposób nauczymy Cię, jak pokazać Twoją ofertę podczas webinaru.
WEBINARY – Jak i gdzie prowadzić?
To starannie zaprojektowany 6 godzinny indywidualny warsztat online, podczas którego w zaplanowany i uporządkowany sposób nauczymy Cię, jak pokazać Twoją ofertę podczas webinaru, dzięki czemu:
- przyciągniesz nowych Klientów Twoich produktów/usług
- dasz siebie poznać jako eksperta w Twojej branży
- pokażesz Twoją ofertę w strategiczny i zaplanowany sposób
- zbudujesz dobre relacje z odbiorcami i zyskasz ich zaufanie, co przełoży się na sprzedaż
Oto konkretnie z czego składa się warsztat:
Etap 1: Dlaczego webinary?
Dowiesz się, do czego w Twoim przypadku może być wykorzystany webinar?
Poznasz różnice między bezpłatnymi, a płatnymi webinarami, dzięki czemu będziesz umiała/umiał świadomie podjąć decyzję, kiedy warto korzystać z każdej z tych opcji.
Etap 2: Platformy do prowadzenia webinarów.
Poznasz różnice między subiektywnie przez nas wybranymi bezpłatnymi, a płatnymi platformami do prowadzenia webinarów, dzięki czemu świadomie podejmiesz decyzję, kiedy warto korzystać z wersji płatnych.
Etap 3: Webinary na Facebooku i YouTube
Dowiesz się, jak w praktyce przeprowadzić technicznie webinar na FB i na YT.
Etap 4: Kwestie techniczne
Otrzymasz wskazówki dotyczące oświetlenia, mikrofonu, kamery, łącza internetowego i oprogramowania do przeprowadzenia webinaru.
Etap 5: Struktura webinaru szkoleniowego lub sprzedażowego
W zależności od rodzaju Twojej działalności poznasz etapy webinaru szkoleniowego lub sprzedażowego.
Dowiesz się, co pokazywać w trakcie webinaru, co mówić, oraz jak skorelować słowo mówione z pokazywanym obrazem.
Poznasz zalecane proporcje między tym, co mówisz a tym, co pokazujesz.
Etap 6: Sprzedaż webinarów szkoleniowych
Poznasz sposoby monetyzacji webinarów szkoleniowych, czyli dowiesz się, co zrobić, żeby uczestnicy zapłacili Ci za treść, którą przekazujesz.
Dowiesz się, jak wykorzystać do tego celu platformy webinarowe oraz własną stronę sprzedażową.
Etap 7: Sprzedaż podczas webinarów
Dowiesz się, jak wykorzystać platformę webinarową do zaprezentowania swojej oferty, i jak przekierować uczestników do strony sprzedażowej, czyli do Twojego sklepu internetowego.
Warsztat: WEBINARY – Jak i gdzie prowadzić? będzie dla Ciebie idealny, jeżeli:
zależy Ci na profesjonalnym wsparciu, ponieważ wiesz, że najszybszym sposobem, aby w zaplanowany i strategiczny sposób pokazać Twoją ofertę podczas webinaru, jest osobista pomoc ekspertów.
Warsztat: WEBINARY – Jak i gdzie prowadzić? nie jest jednak skierowany do Ciebie, jeżeli:
- oczekujesz natychmiastowych efektów bez włożonego wysiłku.
- nie znasz doskonale potrzeb swojego idealnego klienta
- nie masz przygotowanej wymarzonej oferty na swoje produkty/usługi
UWAGA! Abyś w 100% skorzystała/skorzystał z warsztatu, potrzebujemy Twojego zaangażowania.
Kilka dni przed warsztatem otrzymasz od nas do wypełnienia formularz z zadaniami do wykonania przed warsztatem.
Bądź przygotowana/przygotowany na to, że być może będziesz musiała/musiał poprawić zadanie domowe i wykonać je jeszcze raz, według naszych podpowiedzi – w takim przypadku przesuniemy datę szkolenia o kilka abyś zdążyła/zdążył się dobrze przygotować.
Do zobaczenia on-line!